Bizimde yarın doğum olucak nasipse bizde yapmadık, hem maddi açıdan biraz zora girdik alışverişi falan derken hemde banada gereksiz geliyor yeni doğanlar için. yani evet bende hevesleniyorum böyle sağda solda oda hazırlayanları görünce ama gereksiz oldugunu da biliyorum hem kiradayızda o yüzden belki ileride ev değişikliği olur eder fazla eşya cok dert ☺️