Hayalperest1 Gerçekten bunun için mi üzülüyorsun? Beni yanlış anlamayın ama keşke bi bebeğim olsa yatagı eksik kalsa yanımda uyur beşiğinde uyur ileri zaman da nasip olursa odasını zaten kururum, böyle şeyler için kendinizi lütfen üzmeyin her halimize şükür çekmesini hamdolsun demesini bilmeliyiz 😊