Kubra381 gndm anladım teşekkürler Benim 40.gün oldu adet olmadım 36.gün kan testi yaptırdım <2.30 çıktı sonuç
Kubra381 gndm tekrar kan baktırmadım 5 ocakda <2.30 çıktı negatif diye tekrar kan vermedim adette olmadım bekliyorum öyle
gndm Kubra381 gebelik testi yaptınız mı baya gecikmiş tekrar yaptırın bence, benimki geç döllenmeydi diye düşük çıktı, kese yi görebilmek için 16 gün sonra gidecem
gebelk gndm bugün yaptırıcam insallah , bu ay o kadar insan gecikme yaşamış ki noluyo diyorum ama ben duphaston kullandıgım icin ayrıca tedirgin oldum
Kubra381 gndm 5 ocakta kan testinden önce idrar testide yapmıştım bir daha yapmadım kan negatif çıkınca test almadım yapmadım tekrar
gndm Kubra381 ben 6 sında kan tahlili yaptığım halde düşük çıktı, bence regl olmamışsınız tekrar yapmanızda fayda var
gndm gebelk 6 gün fazla geldi bana kan testi verin bence, dediğim gibi benim bat 5 doktor 30 31 Aralık gibi döllenme olmuş dddi