useyma Caglacagla ben de sen gibiydim şimdi 36.haftadayım ancak bitti İhtiyaçlar erkenden bakınca alma vakti geldiğinde bilinçli oluyorsun 😅 ben Herşeyi almama rağmen eksik varmı şunu da mı alsam dediğim birşeyler çıkıyor hala🤰🏻👏🏼
Caglacagla useyma evet daha bilinçli oluyor İnsan araştrdıkça beynine kazınıyor baka baka beşiklerin kurulumunu bile öğrendim nerdeyse 😄 mutlakaki eksikler hiç bitmicek kolay gelsin 🎈🥰
erda Caglacagla benimde temmuzda doğumum bugün 24+0 oldum ama haziranın sonunda gelir 40'ı doldurmadan diye düşünüyorum çok fazla eksiğim kalmadı havaların ısınmasını bekliyorum aklımdaki diğer şeyler için
Caglacagla erda büyük ihtimalle temkinli olalım da biz hayırlısıyla gelsinler 🤱🏻🙏🏻 güle güle kullansınlar bıcılarını 😍☺️
emreesra Caglacagla olmaz olur mu daha dun test yaptim ve pozitif cikti kıyafetlerine kadar arasturiyorum😁
Caglacagla emreesra maaaşallaaahhh o zaman 😊 sende daha yolun başındasın ilerleyen günlerde daha çok sararsın 😁
mucizem_0809 Caglacagla aynen öyle düşünüyorum 😂 hafta sonuda çarşıya çıkıcam kalanları alayım artık eksik kaldımı diye düşünmek istemiyorum
Yenianne90 Caglacagla şuan 7 aylık hamileyim.Araştıra araştıra canım çıktı.Bir modele markaya karar veriyorum sonra onu bide ucuza bulmaya çalışıyorum.Çoğu şeyi internetten satın aldım.Alışveriş listesi hazırladım tam tamına 3 sayfa😂 Mobilyasının siparişini geçen cumartesi verdim en geç 5 nisanda gelecek daha yapacak o kadar çok işim varki.Sana tavsiyem şimdiden bazı şeylerin kararını al ve yap.Bekleme.
Caglacagla Yenianne90 Bende beklemek istemiyorum sabırsızlanıyorum eşime resim gönderip duruyorum bu nasıl şu nasıl diye gülüyor o da artık 😁 eşimin işinden farklı memlekette olmamızdan dolayı halledemedim bi çok şeyi ama memleketime gidince yardıracaz 😌 kolay gelsin sana da cnm çoğu gitmiş azı kalmış 😍. Doğuma da az kalmış zaten maşallah 🙏🏻
Zeyzeyharun Caglacagla annelik iç güdüsü galiba 😂 ben önceden ayakkabı çanta kıyafet bakardım Hamile kaldığım günden bu yana bebek kıyafetleri odası arabası herşeyine bakıyorum 😂😂😂 kendimden vazgeçmiş durumdayım 😂😂
Caglacagla Zeyzeyharun Al benden de o kadar 😂 kendime de bakıyorum sonra vicdan yapıyorum bebişin eksiklerini alırım diyip vazgeçiyorum kendime de vaaay be diyorum ☺️ Demek annelik iç güdüsü yerleşiyor iyice annelik zor zanaat 😄😄
Burcuveburcum Caglacagla bende hergün mutlaka indirimlere falan bakarım ilk kızımdan ben büyük eşyalar var ama yine de bakarım yeni modellere bakmak bedava 🌸heyecanı güzel 🤰🏻