mucizem_0809 Caglacagla valla canım hayat çok pahallı ben gücüm yettikçe alıp atıyorum kenara sonuçta Allah ömür verirse lazım olcak bi yürütecim kaldı 😂😂😂 onuda bi ara çaktırmadan alırım artık
Nezahatozen temmuzda dogurcaz ama artık devamlı bakmaktan almak istiyorum dayanamıyorum daaha fazla 🙄🙄🙄
Caglacagla Nezahatozen bende öyleyim canım ya herşey tamam olsa sanki üstümden bir yük kalkacak 🤷🏻♀️
Beyzan Caglacagla ben daha beterini söyleyim hamile kalmadan blogger anneleri takip ederdim o zamandan bir sürü ekran görüntüsü almışım telefonuma 😂 sonra hamile kalınca tekrar inceledim ve 7. Ayın bitiminde aldım hepsini 😁
Caglacagla Beyzan sen üst levellerden sin o zaman ne alemiz yaa 😄😄 bende de var ekran resimleri alma silerim artık ilerde 🥰
25agustos Caglacagla biz daha 4 aylığız ben de aynıyım. 🤦🏻♀️ Baktım olmuyor bugün örgüye başladım ufak tefek bişeyler yapim bari diye 😊🥰 ama bunların hayalini kurmak çok güzel
Caglacagla 25agustos aynen öle kuzum valla 🦋 niyetlendim bende bi ara ama çok başarılı olduğum söylenemez 😍
Caglacagla Behy ben 24 haftalık olmak üzereyim temmuz başı dedi dr ama belli olmayadabilir 3 hafta önceden hazırlıklı ol dedi böyle de birşey varmış sezeryan düşünüyorum size nasıl net tarih verdiler peki
erda Caglacagla benimde temmuzda doğumum bugün 24+0 oldum ama haziranın sonunda gelir 40'ı doldurmadan diye düşünüyorum çok fazla eksiğim kalmadı havaların ısınmasını bekliyorum aklımdaki diğer şeyler için