babyhm0 Kızlar yavaştan başlıyayım dedim 22 haftalığız ilk aldığım şey biberon oldu şuan tek biberonumuz var 😅 sizlerin aldığı ilk ürün neydi
Anneoluyorumm00 babyhm0 benim 4 yıl önceydi 😁 ilk zıbın önlük şort pijama takımı almıştım hey gidi günler hey, bu postları çok seviyorum üste çıksın diye yazdım 😁🩷 sağlıkla al kucağına kuzum 🩷
yahnilikeskek babyhm0 bende 8 haftalık gebeyim. 6. Senemizde Cenabı Hak nasip etti. O yüzden biraz alışveriş için heyecanlıyım. Suluk almak istiyorum bi tane beğendim. Fakat daha erken diye cesaret edemiyorum. Sizce en mantıklı ne zaman almaya başkamak
nuriyegcl babyhm0 biberonun ucunun iç yapısında sanırsam tam bilmiyorum yeşil bi kısım oluyor benimki de ondan değil etkisi fark edilebilir derecede mi merak ediyorum açıkcası
Bezelye1 babyhm0 bir aparatı var cam olan biberonlarda olmuyor plastik olanda var avent antikolik biberon yazarsanız çıkar ondan da alırsanız işiniz kolaylaşır 🌸
rumeysa_ttkrky16 Annem benden önce daha cinsiyet belli olmadan içine doğmuş sanırım gitmiş pembe kapakli cam biberon almış 3. Gebeliğim ben de pembe bir toka aldım ilk annem aldı 😂💖🎀 daha almadım 2 oğluşdan sonra kız alışverişi için heyacanliyimm
Cicilininkini rumeysa_ttkrky16 bende 32oldum 3kızdan sonra bir erkek bebek alısverişi yapmak için sabırsızlanıyorum ♥️
nuriyegcl LadyX ayy en zor olan seçimi en başta aradan çıkarmışsınız ne güzel benim araba sona kaldı her gün fikrim degişiyor 😂🤭
Zeynepefem babyhm0 daha 4 haftaliktim agiz mendili almistim gorur gormez. Siz iyi dayanmissiniz bunca zaman 😁😁
bsrmnts Zeynepefem Ben de kesinlikle dayanamam. Bazı şeylerini 6-7 haftalıkken almıştım. Şimdi bile alacağım çok şey var ama cinsiyet belli olmadan gerisini almak istemiyorum. Zor sabrediyorum.
cigdemyurddas_12 Zeynepefem aa bende bu gördüm almak istedim şimdi alıcam 😊benim 9 haftalık şimdiden bir şeyler almak istiyorum 🌸😊
3kedili2bebekli babyhm0 ilk gebeligimde ilk birer tane tulum almıştım ikizlerim var birine somon birine yeşil renk almıştım hala saklarım 😍 yine hamileyim bu kızıma henüz bir şey almadım ama kız kardeşim hastane çıkışı almış ☺️