defnoloj evet öyle. Sadece tsh da değil. Kadın doğumcumun istedi testler de öyle bozuk çıktı. Şuan tedavi gördüğüm memorial hastanesi. Sağlık ocağı sonuçlarını kabul etmiyoruz. Devlet araştırma olsun dediler. Bende araştırma hastanelerinde randevu alıp gidiyorum. Özelde testler aşırı pahalı diye. Öyle uğraşıyorum. Benim gibi de çok var hatta. Bende yurt dışına kan gönderdim. Genetik araştırma için. Birkeresinde sağlık ocağında kan verirken sıra bekledim. Sonra ilaç yazdıracaktım. Baya orda bekledim yani. Kan almaya başlayıp bitiş saatine kadar kanlar açıkta bekletildi. Kan taşıma aracı içinde kapağı açık şekilde. Zaten o kanların yanlış sonuç vermesine şaşırmadım. Memorial hastanesini duymuşsundur. Düşün yani oradaki doktorlar bile uyardı beni. Kabul etmeyiz diye.