derya1108 Bebek eğer kızsa sola erkekse sağa yerleşir derler ne kadar doğru hanımlarr. Doğru çıkan oldu mu?
SeydaHsn derya1108 oğlum hep sağdaydı şimdi 7 haftalık hamileyim asla sağda bişey yok hep sol kasıkta inşallah kızdır amin😀
derya1108 SeydaHsn Bende 5+5 haftalık hamileyim. İlk zamanlar ağrılar yer değiştiriyordu sanki şimdi çoğu zaman solda kasık ağrılarım sancılarım oluyor inşallah Sol kasık kız teorisi uyuyordur 😍 Bende kız istiyorum hayırlı ise olsun canım ikimizinde 🤲
SeydaHsn derya1108 amin inşallah Allah’ım gönlümüze göre nasip etsin. Şimdi 2. olduğu için kızıda tatmak istiyorum Allah’ım ikisindende mahrum bırakmasın🥰
derya1108 ezgi3452 Ruruu meryemkoc_ adl_12 Havin49_ teacher78 Adada tugbaustuntas tugbaustuntas Allah hepimizi bebeklerimize sağ salim kavuştursun sağlıklı olsunlar da 🤲
Fatmanur_0416 derya1108 bende ilk haftalarda ultrasonda çoğunluk sol taraftarı kızım olacak 😅 doğru bence