ayseel benim ablam çok şiddetli göğüs yarası çekti adeta kanayip yara oluyordu gogusleri atlet dahi giyemiyordu atletin uçlarını kesip öyle giyebiliyordu sırf temas etmesin diye. Düşünün artık acısını. Ben araştırdım avetn göğüs kalkanı ve lansinoh aldım. Begenmeyenlerin aksine ben çok çok faydasını gördüm. Krem sürüp üzerine kalkanın delikli olan aparatlisini takihordum göğüslerim hava aldığı için yara falan olmuyordu asla canım acımıyordu. Ayrıca kalkanda biriken sütü bebeğime icireniliyordum veya vücuduna saçlarına surebiliyordum. Ben aşırı aşırı faydasını gördüm. Şuan 3. Gebeliğim doğuma az kaldı kremi de kalkanı da hastane çantama koydum. Ben pek çok ebeden de kapak yerine kalkan tavsiyesi duydum kapak tam göğüse yapışıyor hafta almadigi için nemli kalıyor ve yara oluyormus ama kapak göğüse yapismadigi için hava alanı bırakıyor. Çevremde hiç kapak kullanan yok ama kalkan kullanan çok kişi oldu ablamdan sonra