ayseel Rica ederim. Lansinoh türü kremler almıştım, doğuma yakın kullanmaya başlayın diyorlar ama ben faydası olduğuna inanmıyorum, o yara olacaksa oluyor. Benim bebeğim meme sevdalısıydı. Biraz da ondan yaralandım 🥹 ama bazen meme ucu çıkmıyor ya da bebek meme almıyor vs bir sürü senaryo var, o zaman zaten endişe edecek bir şey kalmıyor yara için. Süt sağarken o yara olmuyor çünkü, bebek emerse oluyor. Benimki 4.ayına kadar emzik almıştı, 4 ay atağında emziği bıraktı beni emzik yaptı. Ama ona kadar da bir türlü uyutamadığım, uyku eğitimi veremediğim bir bebekti. Sadece memede rahat uyurdu. Ben de biraz olsun kafa dinleyebilmek için istediğini yaptım. Nispeten uzun süre geçirdi memede yani. Belki ondan da öyle yara olmuştur. Ama kendi sütünüz kadar etkili bir şey yok. İlaç oluyor resmen. Emzirme sonrası sıkıp sürün. Lansinoh türü lanolin içeren kremler de güya emzirmeye uygun deniyor ama kremli kremli memeyi çocuğa vermek bilmiyorum, garip geliyor. Her seferinde ıslak pamukla sil veya yıka, emzirme sonrası tekrar sür, hiç pratik gelmiyor bana. Anne sütü en iyi ilaç 😊 inşallah gerek kalmaz da yaşamazsınız ama 🙏🏻 ağlayarak emzirdiğim olmuştu, içim serinlesin diye hep koca bardak su içerek emzirmeye başlardım, ama iyi bir şeymiş bu su tüketimi.