Ben ilk oğlumda çok çok kötüydüm onun adı farklıymış farklı bir sendrommuş %1i yaşarmış hamilelerin su dahi içemiyordum 12 haftaya kadar 10 kilo vermiştim şimdi ikinciye hamileyim oğlumdaki kadar değilim çok şükür çok korkuyordum bulamtım öğürmem halsizliğim çok var 8ci haftalarda tavandı şuan 11+0 dayım azaldı ben prilam alıyorm bir sabah birde gece yatmadan iyi geldi oğlumda zofer alıyordum kendinizi çok zorlamayın prilam yazsın doktorunuz