ytrr128_ Sivas ta perinatolji ye giden var mı acaba. İkili testim yüksek riskli dediler mahvoldum ağlamaktan. Şuan 32 haftaligim. Ayrintilida pek bişey çıkmadı.
atesvesu ytrr128_ cumhuriyet üniversitesi perinatolojiye gittim ama şuan şubata kadar dolu olduğunu söylediler randevu bulmanız zor olabilir ayrıntılı da burun kemiği göründü mu ense kalınlığı ölçüldü mü
ytrr128_ atesvesu evet burun kemiği ikili de çıkmamıştı. Yani bilinmiyor yazılmıştı. 11+2 de yaptrmistim. Ense kalınlığı zaten 1di. Ayrintilida vurun kemiği görüldü. Ama çok korkuyorm testim yüksek riskli diye. Her gece down sendromu çocuk digrudugumu görüyorum
Sedamgoktug Less58 kaçıncı haftaya verdi gün devamlı Özlem hanimamami muayene oldunuz yoksa sonradan mı gittiniz
ytrr128_ Ben özlem hanıma bir kez gittim ama tavrını sevmedim . Şuan Begüm kurta gidiyorm. Gün vermedi 32+5 teym
Ruyasekr2089 ytrr128_ bende ilk gittiğimde hiç hoşuma gitmemişti ama sonrasında gittiğim randevularda hoşuma gitti ilgilendi baya
atesvesu ytrr128_ o testlerin doğruluk payı yok ki önemli olan USG de burun kemiğinin gorunemsi ve ense kalınlığının normal olması benim de orta gelmişti testimin sonucu doktor burun kemiğine ensesine baktı bir sıkıntı yok dedi
atesvesu ytrr128_ ben ayrıntılı USG yi perinatoloji de yaptırdım bebeğimde böbrek genişlemesi çıktı o yüzden tekrar gidecem
atesvesu ytrr128_ üniversitede ki gittiğim doğum doktoru söyledi ben numune de yaptırdım ikili ve üçlüyü sonuclarimi da götürdüm baktı ikili testin orta yüksek geldi dedi ve baktı k söyledi
ytrr128_ Bana da ayrıntılıya guvenme testin riskli dediler yoksa ense kalınlığı da normal burun kemiği de var
atesvesu ytrr128_ inşallah sağlıklı bir bebektir gittiğin doktor dengesiz galiba nasıl emin bir şekilde bunlari söylemiş sana
ytrr128_ Ruyasekr2089 atesvesu inşallah. Perinatolji uzmanı dedi numune deki. Doktorla malesef acimasiz