esra_yvli erciyes Üniversitesi tıp fakültesine gittim acil bölümünden giriyorsunuz 2. Kata çıkıyorsunuz genetik bölüm sekreterinden sıra alıyorsunuz bi 15 dk sonra doktor ile görüşmeye giriyorsunuz anamnez alıyorlar sonra kan alıyorlar ve aşağı vezneye yönlendiriyorlar. 6 bin TL ödedim. Bankadan da 3 taksit yaptırdım. 1 hafta içinde sonuç çıktı. Yapılan laboratuvarı aradım cinsiyet öğrenmek için, bana değil doktoruma paylaşacaklarını bildirdiler öyle de oldu