clementine16 ozgemm91 dümdüz raporla mı bunu verebilecek doktor var mı ki acaba daha önce yapan var mı
1ogrencianne ozgemm91 öğretmen değilim, memurum ama toplam 24 hafta olsun diye dua ediyorum. Bence çok gündeme getirdiler, yapacaklar gibi duruyor 😊
mavipinokyo81 ozgemm91 selamlar 24 haftalık izin 15 Ocak’ta yasalaşacak diye duydum. Onu bekliyorum inşallah faydalanırız.
ogretmenannecik ozgemm91 sizin doğum izni ne zaman başlayıp bitiyor ? Bence en kısa zamanda 24 hafta olur gibi geliyor bana 🫠