busaygun ozgemm91 24 hafta için dua ediyorum :) 1 dönemi raporla vs kapatıp diğer dönem işe başlamayı düşünüyorum
Kabiyra00 ozgemm91 Bana doğum sonrası verilen is goremezlik raporunda 15 mart son gün yazıyor. İnşallah geçer artık meclisten. Biz ona göre birikim planı, taşınma planı vs yapıyorduk 🥺
ozgemm91 busaygun benim plansız oldu :/ Temmuz başında doğacak 16 hafta gelmezse yaz tatili komple doğum iznine gidecek üzülüyorum :(
ozgemm91 16 hafta gelmezse, 8 hafta üzerine yıllık rapor hakkımı kullanıcam 40 günlük, başka bi şey yapabiliyor muyuz
katlav ozgemm91 merhaba yarın 32 haftam çalışabilir raporu alacağım. İdarecim çok kesin konuştu. Yasa çıktı resmi gazetede yayınlanması bekleniyor diye. Doğumum mart başında sen faydalanırsın dedi. Zaten 15 Ocak diye tarih okumuştum bir yerlerde.
ozgemm91 katlav çok sevindim öyleyse 🙏🏻🙏🏻 nöbet için doktordan nöbet tutamaz yazısı mı almıştınız o nasıl oluyor benim daha 15. Haftam bitti bilmiyorum da :/
katlav ozgemm91 nöbet için idare 24.haftada zaten otomatik olarak kendisi nöbet yazmıyor nöbetten düşmüş oluyoruz. Ama benim 24.haftam nöbet ayının ortasına denk geldiği için ben nöbet tutamaz raporu aldım. Daha önceden doktor rapor yazabilir tabi ki riskli bir gebelik durumu varsa.
clementine16 Temmuz sonu doğum yapacağım sömestra kadar ücretsizi uzatmak durumunda kalacağım gibi 2. Dönem başlamak daha mantıklı geliyor
ogretmenannecik ozgemm91 ben hamileliğimi doğumdan sonra 8 hafta olacak şekilde planlamıştım. Haziranda 2 hafta kalıyor raporla kapatmak zorunda kalacağım dönemi. Doğumdan sonra 16 hafta olursa eğer rahat rahat bitiyor dönem. Dua ediyorum 🫠
clementine16 ozgemm91 dümdüz raporla mı bunu verebilecek doktor var mı ki acaba daha önce yapan var mı
ogretmenannecik ozgemm91 sizin doğum izni ne zaman başlayıp bitiyor ? Bence en kısa zamanda 24 hafta olur gibi geliyor bana 🫠