nurbeyzz nurayclkk zaten gebelik kesesi direkt göbekten gözükmüyor beni doktor belli bi haftaya kadar alttan muayene etti hep üzülme
elfasln nurayclkk kese en erken 1500 -1700 görülüyor diye biliyorum bende öğrendiğime 280 di ben 3 gün sonra gittim göremedik 6 gün sonra gittim gördüm suan 15. Haftadayız
Deniiibayyy nurayclkk kese normalde vajinal muayenede 1300 lerde karındanda 3000 lerde görülüyor. Doktor bunu niye söylemiyor 😅
hollyymollyy Merhabalar, Naçizane tavsiyem yarın doktora yeniden gitmeniz ve vajinal bakılması. Bu değerlerde sadece vajinal görebilir doktorunuz zaten, olumsuz bir durum olması halinde erken tespit edilmiş olur. Dilerim her şey çok yolundadır💖
6363_ Benim 6+4 gün bthc 1.0000 çiktı bin değil bir milyon görünüyor 4 tane sıfır var bebeğin içinde olmaması beni ürküttü açıkçası
dilosunuz nurayclkk 2940la bile göremedi bende dış gebelikten şüphelendi hatta alttan bakınca çok küçük görmüştü doktor sizin daha düşük kese için
Tortilla nurayclkk erken gitmek sıkıntı dpktorlar hemen en kotusnu soyleyp ınsanın moralını bozuyor. En guzelı 7-8 de gitmek bence. Ben oyle yapcam 4.3 suan.