Merhaba ilk gebeliğim 1 Ocak‘ta test yaptım pozitif çıktı.
5 Ocak‘ta sağlık ocağında kan verdim beta hCG 717 çıktı
6 Ocak‘ta doktora gittim ultrasonla keseyi göremedi.
Bugün tekrar kan verdim bugün de 1171 çıktı beta hCG doktorum ultrasonla bakmadı ama dış gebelik veya iç gebelik olabileceğini söyledi cuma günü tekrar kan vereceğim ve ultrasonla göremezse alttan bakacağını söyledi