kaplanseren Gebelik sürecimden önce ne göğüs ucum vardı ne de rengi koyuydu. Hatta bebeğim olursa ucu yok nasıl emecek diyordum. Göğüs ucu çevrem pembeydi şimdi simsiyah resmen 🥲 Görünce çok garip geliyor emzirme süreci geçtikten sonra eski rengine dönüyor mu 🥲
2bebisannesyim kaplanseren gayet normal bizim burda gogus ucu kara olursa çok fazla erek cocuk olur derler tabi batıl inanç ama normal bu arada benim de ilk çocuğum erkek ve çok kararmisti
kaplanseren 2bebisannesyim valla benim pembecik göğüslerim zift gibi oldu kız bekliyoruz Allahın izniyle 🙂🙏
_efinah08 2bebisannesyim benim bulunduğum bölgede de tam tersi göğüs ucu kara olursa kız normal olursa erkek diyorlar
eylusko 2bebisannesyim ben bunu ilk defa duyuyorum ama bence doğru. İlk gebeligim kızdı kararmadi pembeydi😅😅 şimdi erkek cok koyulasti..
anonimhesapp Ucu çıktı mı peki benimde dümdüz en büyük korkum hamile kalınca yada doğurunca da çıkmaması🥲😂
_efinah08 anonimhesapp eşimin kuzeninin karısı yeni doğum yaptı ilk günden beri pompa yaparak süt sağıyor hiç normal şekilde emziremiyor göğüs ucu hiş yok memesi Kocaman ama uç asla yok dümdüz bence masaj yapın kendinize emzirme şeklinde zorluk çekmemek için
borulcem Onurbanuu emince çıkıyor benimde hiç yoktu ilk bebişim de çok zorlu oluyor ama kremler yağlar ne varsa sürün son zamanlar ve doğumdan sonra
kaplanseren borulcem işin kötü yani benim göğüs hassasiyetim var göğsüme dokunamıyorum dokundurtamıyorum. Hangi yağları kullandınız acaba? 🙏
fkurtba Aynı durum gerçekten ve benim göğüs ağrım çok fazla ilk gebelik yani asla normal sütyen takamıyorum artık hem ağırlaştı hem de ağrısı çok beni en çok zorlayan konu bu oldu
kaplanseren fkurtba ben gebeliğimi öğrendiğimden beri sütyen takmıyorum umarım sonrasında sarkma vs yüzünden pişman olmam. 😔 Sizin de Allah yardımcınız olsun
borulcem kaplanseren tahin yağı Hindistan cevizi yağı zeytin yağı ve bulduysam sürdüm ben biraz gecikmiştim siz gecikmeyin
kaplanseren _efinah08 😔 Haklısınız, yapsam iyi olacak. Belki biraz ılık suyla ovalayarak deneyebilirim. Teşekkür ederim 🙏