sevilaydag Merhaba sevgili anneler ağustos da doğum yapacak olanlar kimler sağ salim vaktinde kucağımıza alalım inşallah biz 7+2 ya sizler 🧿🤲🏻🤭
Rbs06 sevilaydag bu sene ben agustosta dogum yaptım herkes yazlık getırdı bı sonrakı ay sogumaya baslayınca ne gıydırecegımızı sasırdık onagore al alırken
biradetsosyalci 7+4 üm inşallah sağlıklı bir süreç geçiririz ve sonunda da kavuşuruz. grip oldum baya zor oldu ilaç falan da alamayınca dikkat edin sizlerde🌸
sevilaydag biradetsosyalci amin inşallah çok geçmiş olsun bende aynı şekilde çok ağır grip oldum atlattım inşallah öyle bir şey bir daha yaşamayız
cemreveminnosunannesi sevilaydag benim de doğduğunda 6,5 yaşında olacak inşallah aynı süreci tekrar ve tecrübeyle yaşamak çok güzel
foolish 7+2 bende ilk gebeliğim aşırı heyecanlıyım, hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi 😍
sevilaydag foolish hayırlı olsun ilk gebelikte öyle oluyor benim ki de 9 yıl aradan sonra oldu ilk kızım 9 yaşında inşallah sağ salim vaktinde kucağımıza alalım
ferimahh Alışverişlere başladınız mı? Ben biraz daha büyümesi için sabrediyorum. İlk gebelik olunca Cinsiyeti konusunda da heyecanlıyım. Sizde durumlar nasıl