ilkiminannesi Aycicegim alttan kanama alanına rahime bakılır bence kan alınmaz bence ama gelmiyor artık bakalım
ilkiminannesi Aycicegim fitil kaynaklı olmuştur bence ama yinede kontrol verince tedirgin oldum ya iptal olmasın
Aycicegim ilkiminannesi dualarım seninle canım İnan ki bizim gibi emek veren kardeşlerime özellikle çok dua ediyorum Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın ❤️
Merrriiii ilkiminannesi canım bildiğin lekelenmemiydi bazen çatlak vs de olabiliyor dış kısımda ondandır yoksa bu ilaçlarla pek mümkün değil çok elzem bir şey olmadıkça
BernaF Aycicegim benimde 31 aralık transfer oldum cumartesi kan verme günüm bende dayanamayıp 7 gün test yaptım pozitif gördüm umarım yarın ki cuma günü vereceğim değer mutlu eder🤲🏻
ilkiminannesi Merrriiii uçuk pembe ama minik nokta nokta bir kaç tane oda kesildi zaten ama doktor yine de kontrol edelim dedi. Cumartesi gitcem bakalım kafam da kuruyorum hep inşallah iptal edilecek bir şey yoktur
Aycicegim Bir1kelebek çok teşekkür ederim hayır ilk değil. İlk tüp bebekte kızım oldu çok şükür 4 yaşında. Buda ikinci dondurulmuş embriyolarım vardı ilk tüp bebekten onlardan transfer oldum.
Bir1kelebek Aycicegim yaaa tıp gerçekten bi efsane hahahah yani bu yumurtalar kızınız zamanın da dondurulan embiriyomu
Aycicegim Bir1kelebek yumurta değil, döllenmiş 5.gün embriyolardı. 2021 yılından bu yana her yıl bakım ücretlerini ödüyorum şuanda 5tane kaldı onlarda duruyor🥰
Bir1kelebek Aycicegim çok güzel 🤗 peki 5. Gün embriyosu ne demek 3.-4. Gün diyorlar bu ne demek oluyor