ben 5+2 de kese gördüm şuanda da 5+4teyim….evde test yapıp kan vermiştim 1593le öğrendim hamileliğimi…8 günlük gecikme göğüs ağrısı ve ara ara kasık batmasıyla gaza gelip testleri yapmıştım geçtiğimiz cuma kontrole gittiğimde 5+2 ile öğrendim kesemiz gözüktü bir sürü kan man verdim haftaya bidaha kontrole gideceğim bide bişey sorucam kızlar sizlere akıntı var mı sizler de?