kubrakyol52 sahada akşam ben patladım🤣 ama bu bulantının türü çok değişik insanoğlu hayatında mutlaka bulantı oluyor ama bu sanki mideye baskı yapıyor gibi sizde de de öyle mi
sahada kubrakyol52 yaaa değişik bişi. Eşimi bile öpemiyorum kaçıyorum. Elimde gülüyor 😁 ev kokusu ve yumuşatıcı beni mahvetti. Yemeği iştahla yiyorum. Tam ortasında bi anda bi geliyor bulantı. Kalıyorum öyle 😁 ayyy hiç şikayetim yok. Çok bekledim bu günleri. Ama ben daha patlamadım. Anlık geliyor böyle varya.
nazlikaya_ Benimde bugün 5+2 😊 Dün hastaneye gittim kese görünmedi doktor kan istedi perşembe günü tekrar gel dedi değerim yükselmiş yarın tekrar gideceğim bakalım. Çok sık lavaboya gidiyorum ve göğüslerim ağrıyor benimde henüz mide bulantısı vs yok
gebeyimgebesin kubrakyol52 canım bende 4+5im 9 ocakta 5 haftalık olacam bugün gittim 6mm bir kese gördük çok şükür sat 5 aralık
zekraa19 Bende 5+2 oldum doktora alttan muayene ile keseyi gördü 1 hafta sonra tekrar çağırdı bakalım sabırsızlıkla bekliyorum
happyomer kubrakyol52 Ben reglim geçince öğrendim beta4070 ilk gebelikte regliden 4 gün önce öğrenmiştim 19 ile şu an aşırı yorgunluk koku hassasiyeti uyku hali iştah kaybı
2bebisannesyim kubrakyol52 mrb ben de 4+4 oldum aşırı bacak ağrılarım var kan daha verdim 4 ay önce bi düştüğüm oldu pek heves yapmak istemiyorum bu yüzden 22 ocakta doktora gidecem hayırlısı ile bakalım pazartesi de kan veririm hepimiz sağlıkla hayırlısı ile kucağımıza alalım ins
kubrakyol52 Kızlar bu arada ultra hassas derecede bütün kokular tam dibimdeymiş gibi net koku alıyorum
arcam kubrakyol52 bugün gittim kese göründü ama kalp atışı için erken bir hafta sonra tekrar gel dedi
kubrakyol52 arcam aynen bana da öyle söylediler 2 hafta sonra gel dedi o gün için istediği tahlilleri de getirmemi istedi
kubrakyol52 gngr_kra 380 lerdeydi ama geçen hafta kan verdim dün ise kese görmek için gittim 7. Hafta kalp atışı için gideceğiz
arcam kubrakyol52 evet ben de kan ve idrar tahlili yaptırdım onun sonuçlarıyla birlikte gideceğim cuma günü. Beta hcg bakmamış gerek görmediği için galiba sizin kan sonuçlarınızda var mı baktınız mı acaba