masu evet nasipse öyle olacak çok zorlandigim bir konu olmadı şüphesiz ki Rabbim en doğrusunu bilir elhamdülillah sağlıklı olsun hayırlı imanlı evlat olsun önceliğim bu hep söylüyordum. Etrafımdaki insanların yorumu beni ilgilendirmez siz de öyle düşünün bence duygularınızı anlıyorum ama dediğim gibi Allah hayırlı evlat eylesin🤭 ben zaten bir kızım daha olursa ismini gülce koyacağım demiştim şimdiden ismi bile hazır inşallah