masu sizde kendimi gördüm:) bnde 11 haftalik hamileyim iki kizim var bunun hayirli ve sağlıklı olmasi icin once dua ediyorum snrada Allahim bana rahmetinden bir tane erkek evlat ver diye dua ediyorum sürekli. ..Gerek çevrenin psikolojik şiddetinden gerekse benim iki meyveden de tatmak istesimden insan iki evlat sevgisinden tatmak ister ne geliyorsa rabbimden geliyor yoksa. Şuan kiz hissediyorum kesin buda kiz olucak diyorum ama gönlüm.kalbim erkek istiyor bakalim 2 3 haftaya belli olur🫠