flz3576 ilk oğlumda ege üniversitesi takipliydim doğum hanesine girme fırsatım oldu düşük tehlikesi geçiriyordum orda gördüklerimden sonra ben burda nasıl doğurcam diye korku kaldı onlar yüzünden oğlum 39 haftada beslenmeyi kesmiş göremediler kilo eksikliği olabilir makinadan kaynaklı dediler 41 haftaya suni sancı vercez dediler ordan çıktım başka doktora gittim çocugun yarına kadar yaşayacagının garantisi yok acilen ameilyata almamız lazım dediler acil sezeryanle alındı cocugum egeye hiç bi zaman gitmem allah korusun