Kızlar ben Şehir hastanesine Saygın Çolak’a gidiyorum, çok da memnunum doktorumdan, şuan 34+ 3 olduk, bugün randevum vardı aynı şekilde, yarın da hastenenin gebe okulu varmış 3 gün eğitime gideceğim biri eşli katılım, zorunlu değil tabi, umsrım doğum sürecim da böyle geçer dye dua ediyorum🙏🏻
Bu süreçte bir sefer kendisi ameliyat zamanına denk geldi o zaman da Eda hanım dye birine gittim ondan da çok memnun kaldım