eed21 biz 28+1 olduk devlet hastanesine gittim bugün rh iğnesi için test verdim o sırada kontrol yapıldı 1444 gram çıktı 25+4te 935 gramdı gelişimi normal sanırım.Hazırlık olarak odası yapılıyor ama dolapları anca ay sonu gelir.Kıyafetleri tam değil maalesef.Bu aralar ben de kabızlık ve mide içeriğinin ağza gelmesi var mide kapakçığı gevşek oluyormuş bu dönemlerde gece de uyku kalitem sıfır yatamıyorum resmen.Şeker yükleme için son haftammış ama yaptırasım yok nedense