eed21 Nasılsınız kızlar? Hazırlıklar nasıl? Bebişler nasıl ? Kaç kilo oldular? Biz 29+6 olduk. Bebiş kaç gram net bilmiyorum ama dün gece acildeydik doktor 1500 gram diye bir sayı yazdırdı hemşireye muhtemelen o civar. Geceleri uyumak çok zor mide problemleri iyice arttı. Yatakta dönmek zorlaştı 😔 benim kasıklarımfa ağrı oluyor epey. Ama mutluyum hepsine rağmen o tekmeci ayaklar beni çok motive ediyor♥️bu arada ufak tefek eksikler dışında alışveriş bitti ama henüz bebişim kıyafetlerini yıkamadım dün çok pişman oldum çantamı hazırlamadığıma çünkü erken doğum korkusuyla hastahaneye gidince ne var ne yok attım valize öylece katlamaya bile fırsatım olmadı. Neyse ki korktuğum olmadı. En kısa zamanda hazırlayacam çantayı
eylusko eed21 Merhaba ben de 29+3 oldum bugün İstanbul’da yaşıyorum.. Bugünden itibaren hava inanılmaz soğuyor ve yağışlar başlıyor onun için Dün yıkama kurutma katlama ütüleme yerleştirme işlerimi Hallettim.. çok kötü bir gündü benim için ..Çünkü ben bir yaşa kadar olan kıyafetlerin çoğunu aldım Keşke Hepsini aynı anda yapmasaydım.. bugün kontrolüm var heyecanlıyım 26 haftalıkken 1000 gramdi.. bir de bu aralar vajinama alt kemiklerine inanılmaz bir ağrı giriyor.. Bu normal mi acaba ya yatmada problem yok sağa sola kolay dönebiliyorum çok rahatım.. fakat uyuyamıyorum nedense bana Uyku gelmiyor. Eksikler bitti Sadece 1 numara bebek bezi Yenidoğan ıslak mendil ve göğüs ucu kremi alacağım o kadar🌸🤩💖🥰🌹
Deletedmom_8793 eed21 bizde 27+3 olduk kilosu konusunda emin değilim çünkü 24+5 de İstanbul da detaylıya gittik 800 gram dedi sonra ben İzmir’e annemlerin kaldığı yere geldim buradaki devlet hastanesi bebek 10 gün ileride 27+1 de 1400 gram dedi o yüzden emin değilim doğruluğuna pazartesi şeker yüklemesi yapacağız onun dışında çok çok hastayım 10 gündür nefes alamıyorum boğazım yanıyor resmen Alışverişe gelince ikinci bebiş olduğu için büyük hiçbir şey almadık 3 tane hastane çıkışı 5 tane zıbın 2 tulum 10 çorap aldım bide 2 battaniye
pembeayakkabilikiz eed21 bizde 29+1 olduk yarın kontrolümüz var kaç gram çok merak edıyorum en son 24 haftalık gıtmıstık çok ozledım☺️ gecelerı yatarken mıdem ağzıma çok gelıyor artık hazımsızlıktan ve dönememekten yatamıyorum yüzüstü yatsam bütün ağrılarım gıdecek sanki😃 bide kızımla yatıyorum oda çok donerek yatıyor korkuyorum tekme atar dıye ondan da sabıt yatıyorum biraz 😃 alısverıse bu hafta başlayacağım bende haftaya yıkayıp ütüleyıp çantamı hazırlayacağım. Haızrlıksız yakalanmak ıstemıyorum kızımda öyle olmuştu hıcbır şey yoktu hastanede bı takımdan başka o yüzden çanta işini ne kadar erken yaparsak o kadar iyi bence.
emoyrt eed21 günaydın güzel anniş. İnşallah zamanını bekler bebişin erken gelmez 💕 Bizde bugün 29+3 olduk mide problemlerini arada yaşıyorum her gün rahatsız etmiyor şükür. Bazen alt tarafimda ağrı hissediyorum normalmiş galiba yaşayan var çünkü forumda okuduğum kadarıyla ama doktorum progestan verdi 🤷♀️ 2 hafta önce gittiğimde bebeğim 1100 Gr dı kilosu ve ben 9 kilo aldım 🫣 Eksiklerim var hala, yıkama ütüleme derken 2 haftaya anca hazırlarım her şeyi. Ha birde isim bulamadık hala, en büyük eksik bu gibi 😂
eed21 eylusko bende İstanbul’da yaşıyorum 😍 neresinde yaşıyorsunuz? Bence normal benimde vajinal bölgem çok ağrıyor zaman zaman başgeliş çevirmiş kendini o yüzden galiba. Uyku konusunda bi uzman şunu demişti vücut kendini bebeğe hazırlıyor diye bana çok mantıklı geldi şimdi aralıksız uyuyan biri birkaç ay sonra nasıl iki saatte bir bebeğe kalakcak demişti öyle gerçekten. Bence iyi olmuş bir yaşına kadar kıyafetlerini alman bende büyük zıbınlar falan da aldım birkaç büyük kıyafette hediye geldi daha seviniyorum büyük alanlara 😂 sağlıkla kullan inşaAllah bebişinde ♥️♥️
eylusko Elfidanur magnezyumu düzenli değil aklıma geldikçe kullanıyorum. Ama diğer her hapim düzenli dır
dimpleuser Günaydın hamişler ,benimde alışverişlerim bitti sayılır ,çanta hazırlığı ve yıkamalara başlayacağım,odası da tamam sadece. Düzenlemesi temizliği kaldı ,bebeğim 32 haftalık 2100 gr biraz iri oldıgu söyledi doktorumuz
eed21 dimpleuser günaydın 😍 MaşaAllah miniğe ♥️ sağlıkla sıhhatle kavuşun. Bence de muhakka çantayı hazırlamalıdın
eylusko eed21 sancaktepe de oturuyorum ama hastane uskudar da medivia hospital 😇 peki ya siz ? Evet hiç uyumadan sabah oluyor maşallah hazırlanıyor vücut son sürat 😅 kıyafet konusunda ise kesinlikle herkesin büyük kiyafetler alması önemle rica olunur 😅😅
eed21 Deletedmom_8793 çok geçmiş olsun tuzlu su ile gargara yapın ve burnunuza çekin gerçekten iyi geliyor. Şeker konusunda da umarım korktuğunuz gibi olmaz ve bir sorun çıkmaz. Bazen yanlış ölçebiliyorlar kilosunu sağlıkla gelsin minik 🌹
eed21 pembeayakkabilikiz Sağlıkla inşaAllah vaktinde ve hazırlıklı olduğumuz zaman gelsinler 😍 benim kayınvalidemler evimde gitsinler ilk iş kıyafetleri yıkayıp dizecem çantaya. Bu arada dediğiniz rahatsızlıklar bendr de oluyor gittikçe de artacak gibi 😂
eed21 emoyrt Çok teşekkür ederim 🌹 Rabbim yardım etsin valla biz isim bulana kadar perişan olduk 😂 ne zor işmiş. Rabbim güzellikle büyütmeyi isimleriyle seslenebilmeyi nasip etsin hepimize ♥️ benimde alt tarafta çok ağrım oluyor rahim uzunluğu nasıl iyiyse sorun etmiyor doktorlar bildiğim kadarıyla.
Gencbirannis 28+5 teyiz bu sabah alttan vurmalar çok korkuttu beni afedersiniz makatımda hissettim acısını haftaya kontrolüm var 6 hafta olacak gitmeyeli, genelde doktor kontrolünde eğer dr derse ki herşey yolunda öylelikle yavaş yavaş işlerimi hallediyorum şimdilik iyi gidiyor kıyafetler hazır ama kv alışveriş yapıcam dedi onu bekliyorum onlarıda yıkayıp halledicem inşallah
eed21 Gencbirannis kolay gelsin şimdiden 😍 benim oğlumda zaman zaman aşağıya vurmayı çok seviyor yaramaz minikler. Sağlıkla kavusalim o ayaklara öper öper acısını unuturuz 🥰
eylusko eed21 Evet bayağı uzağız 🤪kaç yaşındasınız kaçıncı bebeğiniz benim 2 bebeğim olacak Allah izin verirse bir kızım var bir de oğlum olacak 31 yaşındayım😅 ilk bebeğimi 27 yaşında doğurdum ama her şeyi unutmuşum tecrübesiz bir anne gibiyim
pembeayakkabilikiz eed21 amin canım Sagol ☺️ artacak tabiki sağ sol yattıkça kalça ağrısı olacak oluyor da ben bide normalde uzandığım zaman kalkınca bel ve kalça agrısından 3 -4 dk yürüyemıyorum 😃
eed21 pembeayakkabilikiz evet ya kalkarken daha fena ama doktorum dedi ki kalkarken olan ağrılar slrun değilmiş biraz rahatladım 😍 sağlıkla kavuşalım unuturuz hepsini
eed21 eylusko ben 25 yaşındayım ilk bebişim 😍 ikinci çocukta da yine sıfırlanıyor gibi olunuyor galiba herkes öyle söylüyor. Yaşınız çok idealmiş ben kendimi bazen küçük hissediyorum sonra bakıyorum 17 18 yaşında anne olanlar var. Sağlıkla büyütelim inşaAllah
reys eed21 32+1 oldum çantamı hafta sonu hazırlayacağım. Çalışmaya devam henüz böyle ağırlaşmış hissetmiyorum kendimi o ağırlık birden mi gelecek acaba tedirginim bekliyorum 😀 güncel kilosunu bilmiyorum hafta sonu gidicez hem çalışabilir raporu alacağız hem muayene
eed21 reys şimdiden kolay gelsin 🌹 belkide çok ağırlaşmsx süreciniz rahat geçer inşaAllah da öyle olur 😍