aselimdurum ben sonunu bilmediğimden tabi kiloyla çatlakla oyalıyorum kendimi sağlık olsun tabi 😅 galiba benim genetik olarakts çok engel olamayacağım bişeydi çünkü annemde de var benm gögüslerimde de vardı o yüzden ben 12. Haftamda başladım yağ sürmeye lierac falanda kullandım, bebe yağıda duştan sonra sürüyodum ama çok erken bi zamanda 22. Haftamda başladım çatlamaya. yağları sürmeye de devam ediyorum ama ilerledi tabi olsun artık doğumdan sonra rengi ten rengine dönüyomuş ona tutunuyorum 😑