Takıntı vesvese yapmayın ya bunlar doğal süreçler. Bende 12 haftalığım 3 kilo aldım. Hatta ilk gebeliğimde 63 ile başlayıp 82 ilo doğuma gittim, 1 sene sonra 60a kadar düştüm. Kendinize zaman tanıyın 1 sene içinde kendi kilonuza zaten geri döneceksiniz. Yok 30 haftaya kadar kilo alınmazmış, çatlak olurmuş da formun bozulurmuş. Formunun bozulmasından çatlaktan korkan da çocuk sahibi olmasın bir zahmet.