serenss eliz2026 çok pembe bence kesin var kuruma çizgileri gri olur zaten şimdiden hayırlı olsun 🌟🌟🌟🌟
eliz2026 serenss inşallah vardır canım sanırım sende daha yeni hamilelerdensin dua et banada kanda da pızitif göreyim canım ❤️
seyda_0715 serenss Benımde yarın işte adet günüm şuan bi ağrım bişeyim yok inşallah bebeğim benimledir
serenss eliz2026 ben bu pembeliği görsem herkese söylemiştim hamileyim diye 😂😂😂 inşallah hayırlı sonuçlar al canımmm
eliz2026 seyda_0715 tabiki haber veririm canım sağol darısı tüm isteyenlere inşallah bendede vardır 🤗
eliz2026 serenss ben söylemedim ablamlar hariç kan sonucu görmeden doktora gitmeden söylemem valla canım güvenemiyorum kimseye hemen herkese yayılır diye 😂
serenss Hurricane negatif görme duygusunu hepimiz çok iyi biliyoruz. Ama Allah’ın taktir edeceği zaman çok daha hayırlı oluyor. Bu ay yeni bir başlangıç
eliz2026 serenss valla canım saklarım tabiki ben ama bitek ablamlardan saklayamam hemşireler çünkü ve yanlarına gideceğim anlarlar 🤣❤️
serenss seyda_0715 adetine 5 gün var galiba ben 4 gün kala öğrendim. İstersen sabah bir test daha yap