serenss seyda_0715 artımed bende de aynı seninki gibi çıkardı hamile değildim. Awox da çıktıysa vardır ama. İstersen onu da at
seyda_0715 serenss peki bi belirti fln oldumu sızın bnm hiç yok hafaıf kasık agrısı bel ağrısı adetiniz geciktimiydi
eliz2026 Sizce bendede varmı 2 farklı marka denedim ikiside böyle bugün bat olmadım daha ve hafif kasık ağrısı baş ağrısı filan var
serenss eliz2026 çok pembe bence kesin var kuruma çizgileri gri olur zaten şimdiden hayırlı olsun 🌟🌟🌟🌟
serenss seyda_0715 hayır gecikmedi 4 gün kala öğrendim belirtim olmadı. 2 gün kala bel ağrısı oldu bi de adet olacak hissi oldu
seyda_0715 serenss Benımde yarın işte adet günüm şuan bi ağrım bişeyim yok inşallah bebeğim benimledir
eliz2026 seyda_0715 tabiki haber veririm canım sağol darısı tüm isteyenlere inşallah bendede vardır 🤗