Sezei serenss aşkım çok sevindimmm kesin var gözün aydın rabbim sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin hemen kan ver bence ♥️
Bir1kelebek serenss merak ettim var mı diye seni görğyodum canım teheccüte kalkmıştık dua etmek için senin postundu🫠
Sezei @“serenss”#p39039627 bekliyoruz bakalım haberdar et bizide bu arada günlerimiz aynı gibi aşağı yukarı sende akıntı vs durumları var mı çok merak ettim burada okuyorum herkesin akıntısı olmuş 🐣
Sezei serenss bendede hiç yok days doctor yapmıştım hemen ikinci çizgi çok silik belirdi aslında ama güvenemiyorum o markaya birazdan çıkıp test alıcam varsa zaten bi şekilde belli olur
Sezei serenss bencede comfort güzel yoksa birşey çıkmıyor ama days doctor artımed berbat yani bu kadar olmaz
Byn1998 serenss bence var benimde regl 7 gün kala 9 dpo da çıktı ama hemen kan vermek yerine 5 gün bekleyip kan verdim regl 3 gün kala testlerim koyulaşıyordu 5 ocakta beta 200 çıktı sende de varsa kan da çıkar beta önce kana sonra idrara geçiyor hayırlı haberler ile gel 🥰