smkrky tugcedm Ben öğrendiğimden beri ufak tefek unisex şeyler aldım battaniye, müslin örtü, birkaç kıyafet gibi. Her şeyi kısa sürede almak zor gelebileceği için indirimlerden denk geldikçe alışveriş yapıyorum.
1_prensesannesii Merhaba kızlar biz de 13 hafta 1 günlük olduk ama plasenta aşağuda dedi böyle olup sonradan yukarı çıkanlar oluyormuş başına gelen var mı
Vera98 1_prensesannesii benim doktorum da kendi söylememişti ben merak edip sordum plasenta nerede hocam diye aşağıda ama ben sana söylemeyecektim genelde böyle olup sonradan yukarı çıkıyor dedi
oznurrkoc seydanurdemir merhaba güzel anne ben Öznur 7 aylık evliyim 23 yaşındayım 16+2 haftalık hamileyim cinsiyet henüz bilmiyoruz Çarşamba günü randevumuz var nazlı bebiş gösterirse öğreneceğiz inşallah çok heyecanlıyım ayrıca tedirginim ilk beta değerim de 81.5 ile öğrenmiştim şehir dışındayım ailemin yanına gitmiştim aşırı bel ağrısı vardı reglim gecikti dedim sağlık ocağına kan verdiğimde miniğimi öğrendim Rabbim isteyen herkese tattırsın düşük riski yaşadım 2 kere hastanede yattım ilaçlar kullandım kanamalarım oldu hastaneden çıkamadım ama çok şükür şuan iyiyiz Ağustos sonu Eylül başı doğum gözüküyor 🥹🤍
1_prensesannesii Vera98 içimi rahatlattınız ya birkaç kişi daha da yazmıştı postuma böyle Allah razı olsun hepinizden ilk iki doğumum normal olmuştu bunda ameliyat olmaktan gerçekten korkuyorum çünkü iki çocuk daha var ayaklansam hemencecik diye şimdiden dua ediyorum
Vera98 1_prensesannesii ben kendime hiç sıkıntı etmedim doktor sonradan yukarı çıkıyor dediği için. kontrol edemediğimiz şeyler için endişelenmeyelim bence biraz akışa bırakalım inşallah hep en güzel en kolayı bizi bulur🥹
1_prensesannesii Vera98 ya bana kesin çıkar demedi de çıkmazsa ağır kanamalar olur ameliyat olmak zorunda kalırsın dedi bilmiyorum kaç gündür çok düşünüyorum umarım çıkar
iromela 2bebisannesyim sen bildiin 🤭 oğluşumuz geliyor 🩵 ben hala şaşkınım, senin cinsiyet belli oldu muu?
2bebisannesyim iromela ay hadi gözün aydın olsun bi anda içime doğdu senin sağlıkla kucağına al bende cuma bi daha gidecem ins belli olmuştur daha öğrenemedik
2bebisannesyim iromela bi oglum var bi kizimda olsun sağlıkla eli kolu duzgun çok isterim ama tabi hayırlısı
2bebisannesyim balminnak iki haftada bir gidiyorum cuma yine gidecem bakalım belki bizim de 1 aya çıkarılır ama kan değerlerim kötü ondan benim iki haftada bir
2cock seydanurdemir selam kizlar bende 32 yasindaym bir kizim var suan 15 haftalk hamileym cinsiyet henuz netlesmedi eylul 12 tahmini dogm beklenior