Kızlar benim kese başından beri yuvarlak gözüküyordu, sivilcelerim de tekrar çıkınca heralde kızdır diye düşünüyorduk ama bugün fetal dna sonucumuzda öğrendik ki erkek miş🧿 hurafeler pek tutmadı bize😝😁 erkek annesi olacağım için çok heyecanlıyım😇💙allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🙏