ebobel yok yok bu şeker zaten gebelikte olan bir şey. Hamilelikte salgılanan hormonlar yüzünden şekeri düzenleyen hormonlarımız düzgün çalışamayabiliyor. O yüzden hamilelik bitince gebelik şekeri de bitiyor. Ama dikkat etmezsek hamilelikten bağımsız biz normal şeker hastası olabiliriz bundan sonraki hayatımızda