katre1 Kizlar selam 26 haftaligim gebelik şekeri ilk 60 mg da yüksek çıktı dedi doktor, ikinci kez yapılacak. Acaba ikinci de yüksek çıkmama ihtimali olur mu ? Korkuyorum
sunbloom123 katre1 kaç çıktı canım sonuçların 50mg 75mg 100 mg var genelde 60 ı ilk defa duydum bu arada ilk 1 saat tokluk mu yüksek çıktı olarak yazdın
Meltemanneolsun katre1 ben gebeligimi gebelik şekeri ile geçirdim 169 çok da yüksek değil ama kontrol altında tutulması gerekir. Yediğine dikkat etmelisin mesela tam tahıl ekmek de olsa dikkatli ye ya da şeker ölçüm cihazı edin mutlaka trendyoldan almıştım ben ona göre hangi yiyeceğin şekerini yükselttiğini bulmuştum mesela peynir ekmek şekerini çok yukseltiryirdu. Benim test sonucum 210 çıkmıştı diyetle geçirdim hep hamileligimi
katre1 sunbloom123 pardon 50 mg verildi aç gitmiştim ,1 saat sonra tekrar kan verdim 160 çıkmış doktorum yüksek çıktı dedi şimdi de 100 mg verilecekmis 3 saat açlıktan sonra tekrar kan vericekmisim
sari_papatyam katre1 benim de öyle çıkmıştı 50 gr 153 falandı 100 yapmaya gerek yok varmış gibi diyetle devam edeceğiz demişti doktorum parmaktan ölçüm yaptım gerçekten diyete uymazsam sınır değerlerin üstünde çıkıyordu doğuma kadar diyetle öyle devam ettim bebiş 3.660 doğmuştu yani varmış gibi düşünebilirsiniz insülinlik kadar yüksek değil muhtemelen diyetle kontrol altına alabilirsiniz
sunbloom123 katre1 direk 75g içirseydi keşke o zmn emin olmak istiyor demekki diyetle dikkat edilince düzene giriyor porsiyonları azaltınca sadece tatlı yememekte değil un pilav makarna beyaz undan yapılan ekmek bunların hepsi geçerli yememeniz lazım bende sınırdaydım bu şekilde dikkat ediyorum
katre1 Meltemanneolsun çok teşekkür ederim cevap için 🌸 bir sıkıntı yaşamadiniz inşallah ? Çok fazla tatlı çikolata yiyen biri de değilim şaşırdım açıkçası
ezgi3452 Meltemanneolsun Benim de ilk testim 215 çıktı doktor direkt insülin başlatti ama siz kullanmış miydiniz? Ben de hemen şeker aleti aldım aclik81 bir saat sonra tokluklarim95 civarı çıkıyor henüz insülin kullanmadım. Sizde yazınca merak ettim 🥹🤗
katre1 sari_papatyam çok teşekkür ederim yanıt için 🌸 inşallah ben de öyle geçiririm sorunsuz bir şekilde. Tatlı yiyen biri de değilim ilk gebeligimde gerek görmemişti doktorum test bile yapmamıştık bunda çıkınca şaşırdım
katre1 sunbloom123 keşke öyle yapsaydı zor oluyor aç karna içip beklemek çok tatlı zaten o içtiğimiz içecekte
Meltemanneolsun ezgi3452 yok insülin baslamadim diyetle gittim düzene sokabildigim kadar soktum ama sonucunda erken doğum oldu.
zeeyy Bende de cıkmıstı, 50 mg yükleme sonrası 1. Saat ölçümde 167 cıkmıstı. 3 hafta boyunca diyetisyenden aldıgım diyet listesiyle beslendim. 105 e düştü. Yediğine dıkkat edersen normale döner.
sari_papatyam ebobel şeker değeri çok yüksek çıkınca diyetle düzelmeyğnce annenin insülin iğnesi yapması gerekiyor kendine o şekilde şeker değeri düşüyor
Meltemanneolsun ebobel gebelik şekeri genelde erken doğuma sebebiyet veriyor. Tabi herkeste değil ama dikkat edilmesi gereken konu o yüzden.