aslig eladmn00 24+1 hafta. Cumartesi şeker yüklemesi yapılacak onu bekliyorum henüz belirgin hareketleri yok hareketlerini bekliyorum sabırsızlıkla. Bebek arabası park beşik vs aldım ama henüz kıyafet anlamında bir alışveriş yapmadım.
eladmn00 aslig bende tam hareketlerini hissetmiyorum normal bir durum galiba biraz daha büyümeleri lazım bebişlerimizin 🌸🌸 sağlıkla kucağına al canım 👼🏻
aslig eladmn00 evet öyle sanırım büyüsünler inşallah teşekkür ederim sen de sağlıkla kucağına al inşallah canım 💗