eladmn00 24+1 yarın şeker yüklemesi için gidicem hiç yaptırasım da yok. Yeni doğan kıyafetleri aldım 5 takım kadar çorap zıbın vs. İlk aylarda kullanacağı şeyler neredeyse tamam. Bi hastane için kendime ait ihtiyaçlarım kaldı. 2. Gebeliğim olduğundan bi tık relaxım kıyafet konusunda.