Kızlar bnm de 8-9 un da adet olma lazım dı olmadım testler gölge gbı görüyorum kan verdım 2.96 çıktı normalde 0.100-0.200 çıkardı ilk defa böyle çıktı doktor yükselmez dedı söktürücü verdı ama almadım adetı bekleyım dedım bu ara da yumurtlamam 24-25 / 26 catlama oldu olsaydı çıkardı dımı beklemeye gerek yok