gebelk canım benim içinde mucize oldu bende çok istiyordum hiç beklemediğim anda oldu, maalesef net bir belirtim yok sadece sebepli sebepsiz ağlıyordum bir de çok sinirliydim ateş püskürüyordum bunların haricinde gecikmenin haricinde bir belirtim olmadı. Ama dediğim gibi tam 14. Günde öğrendim gecikmeden. Onun öncesinde hep negatifti kendim bile inanamamıştım