senemtolga tugce4545 evet pahali bana bidd imkanin varsa fetal dna dedi. Nasil yaptirabilirim ki asiri pahali korkuyorum ama kalbimde rahat genel durumu iyi bebegimin cok şükür inşallah da birsey cikmaz Allahin izniyle 🤲
senemtolga zeydem51 açıldı perinatolojiye alan da yuksek riskli gebeler diyordu. Yukarda arkadas bilgilendirdi saolsun hemen bakacağım randevu
senemtolga handan3958 hangi doktora aldiniz bu arada siz randevuyu bende sultangazi de oturuyorum hasekiden bakicam da tekrardan bilgi verebilirmisin acaba
handan3958 senemtolga evet evet bendede aynı bu şekildeydi aldım gttim bakıyorlar muhakkak al git canm ben ali beye almıştım
handan3958 senemtolga Amin canım benim cümlemizden ne demek inşallahta tertemiz çıkar herşey yolundadır ❤️
senemtolga handan3958 amin amin Allah razi olsun canim Rabbim kimseyi evlatla sinamasin. İnşallah yolundadir ❤