taze_annee_ Ben detaylı ultrasona girdim bebeğimin bir böbreği diğerine göre milimetrik olarak biraz büyükmüş doktor doğuma kadar düzelebilir dedi ama yine de doğunca bir gösterin dedi bu problemi yaşayan var mi ciddi bir sorun mu acaba ??
pozitifanne06 taze_annee_ bizim de detaylı ultrasonda 34 mm çıktı sınırda büyük takip edelim doğana kadar düzeltebilir dedi sonraki ilk kontrolde hala sinirdaydi şimdi 34 haftalık çok şükür düzeldi
yasen1 taze_annee_ çok normal o sıra ıdrarı olabilir benım de böbreklerın ıkısı 4.4 çıktıydı 1 ay sonra gıttım düzeldş demişti doktor o sıra yüzde doksan idrarı vardır erkek mı bebegınız
taze_annee_ pozitifanne06 Ya çok sevindim geçmiş olsun ❤️ Bize sınırın altında dedi ama biri diğerine göre daha büyük dedi ve detaylı ultrason sadece 15 dk sürdü çok hızlı bakti her şeye bir şey anlamadım
senemtolga taze_annee_ kizlar randevuyu nasil aldiniz istanbuldayim ve butun randevularda hastanelerde detayli ultrason yapilmamaktadir yanlizca yuksek riskli gebelikler yaziyor hemen hemen hepsinde ee kim bakacak nasil alicam ben randevuyu bebegimin kafasinda 2 tNe parlaklik görüldü ve korkuyorum
tugce4545 senemtolga valla bende İstanbul’dayım 16 haftadan beri arıyorum 182 yi sabah 10 da ya telesektere bağlamadan kapatıyorlar yada yetişemiyorum sonra soruyorum ne zaman ariyim diye gün söylüyor o gün 10 da arıyorum deniyorum öyle öyle yani çok zor bulmak bulamaksak özelde yaptircaz mecbur artık
zuzubayram senemtolga bende talep olusturdum cam sakuraya bir hafta sonra bu sabah 9 da bildim geldi hemen aldım hiç saatine bakmadan sizde öyle yapın ama riskli gebelikler sadece diyor ona sinir oldum ama aldım yine sanki biri öyle demişti burdan öyle yazıldığı halde almışlardı bilmiyorum artık ne olacak
handan3958 senemtolga canm sen öyle yazmasına bakma hepsi öyle yazıyor prosedür gereği ama randevu alıp gittiğinde bakıyorlar eğer yakınsan sultangazi haseki eğitim ve araştırma hastanesine sürekli var ben randevu alıp gttim 20 haftalıktı baktı muayne etti haftası küçük diye 2 hafta sonra tekrar kontrole çağırdı tekrar baktı çok şükür bişey çıkmadı güzelde ilgilendi yani muayne çok uzun sürmedi ama ben memnun kaldım
pozitifanne06 senemtolga ben devlette alamadım İstanbul’da, Pendik eğitim araştırma Kartal eğitim araştırma sürekli aradım sordum randevu yoktu, sonra özelde Pendik tip merkezine gittim 1 saat inceledi her şeyine detaylı baktı tavsiye ederim
senemtolga tugce4545 bugu doktorum bana gece 1 2 gibi aciliyor demişti randevu bakiyorum ama yok yani sasird kaldim. Dediğin gibi en kötü ozelde olacak napalim
taze_annee_ yasen1 Evet erkek, ya inşallah dediğiniz gibi olur doktor da çok üstünde durmadı zaten düzelebilir dedi ama yine de korktum ciddi bir sıkıntı olabilir diye
senemtolga zuzubayram bende actim ama inşallah gelir bildirim ya oyle yapayim bende bakalim ne olacak Allahn izniyle teşekkür ederim kizlar ❤
senemtolga tugce4545 evet pahali bana bidd imkanin varsa fetal dna dedi. Nasil yaptirabilirim ki asiri pahali korkuyorum ama kalbimde rahat genel durumu iyi bebegimin cok şükür inşallah da birsey cikmaz Allahin izniyle 🤲
senemtolga handan3958 yaa bunu duyduguma cok sevindim cok teşekkür ederim. Ben gittim dun sultangazi hasekide Ali cetin e muayene etti bir bayan doktor cok guzel bakti ama ayrintili değildi . Oda mutlaka git detayli usg dedi. Bakayim tekrardan o zaman ya canim cok saol sasirip kalmistim boyle yaziyorsa ben kime muayene olcam diye.
senemtolga handan3958 hangi doktora aldiniz bu arada siz randevuyu bende sultangazi de oturuyorum hasekiden bakicam da tekrardan bilgi verebilirmisin acaba
gayedemrkan Anneden salgılanan progesteron hormonu buna sebep olabiliyor Ancak bir çok bebekte detaylı usgde gözlemleniyor İçiniz rahat olsun @taze_annee_