Elisa0110 Es07 bişey daha sormak istiyorum. Mesela bebek aşağı da ya eğilip doğrulurken kasıklarda ağrı yapar mı
yildiz93 42havvanur inşallah bende geçen gün aynısını söyledim çıkışa çok yakın duruyor kolayca doğururum diye