Merhaba hanımlar buraya yeni kayıt oldum geçen 2,5 yıldır evliyim hiç korunmadım geçen haftalarda Hsg çekildim sol tüp tıkalı çıktı fakat doktorum kasılmaya bağlı olduğunu düşündü tekrar isteyebilirim dedi. Sonrasında 3-4 ay kan tahlili takviye vs sonra tüp bebek dedi. Döllenmede bir sıkıntı olabilir diye. Çünkü pcos eğilimim var fakat yumurtalarım vs iyi durumda tahlillerim de öyle. Bana hikayelerinizi tavsiyelerinizi verirseniz teşekkür ederim. Yaşım 28