Nealakayahu bende bu gece 40+1 olucam, şuan sancı yok, Nisan ve su gelmedi sadece 3 gündür karnim aşıri sertleşiyor, yarın kontrolum var inşallah kendi sancimizla doğum olur bende suni istemiyorum, ve psikolojikmende bugün hiç iyi değildim, biraz ağladım, eşime stem ettim, telefonumu uçak moduna aldım, kimseyle konuşmak istemedim herkes dogurdun mh diye soruyor ahh ah sağlıkla ve kolaylıkla yavrumuzu kucagimixa alalım inşallah 🥲🌸