meryys sadissss06 Canım doktorum🥰 Benim gebelik kayıplarım var ilk gebelik kaybından sonra gittim kendine 2. Gebeligimide kaybettim ama özge hocadan çok memnunum. Bu süreçlerde bana çok destek oldu tekrar hamile kalırsam özge hoca ile devam edeceğim