saziment ben doğum paketimi 22. Haftada aldım, taramalarımı ve detaylıyı yaptırmıştım, gebelik sürecimde iki defa acil gitmek durumunda kaldım ikisinde de cok güzel ilgilendiler gece farklı nöb. doktor vardı ama doktorumla hep iletişimdeydi, çatı muayenesi sonrası çok açıklayıcı şekilde doğum şeklini konuştuk ve ben sezaryen istedim. Ameliyatım da sonra hastanede geçen iki günüm de ilgi alaka olarak çok iyiydi, hiç aklımda soru işareti yoktu. Doğum sonrası 5. Gün bebeği kontrole götürdüğümde elif hoca da benim dikislerimi kontrol etti. Yani şikayet edeceğim hiçbir şey yaşamadım çok şükür 🙏 siz de sağlıkcakla kavuşun inşallah