Sultanaksu canım yaşarken hiç geçmeyecekmiş gibi geliyor haklısın. Ben de senin gibiydim. Artık hayatımın kalanını böyle geçireceğim sanıyordum😂. Kilo verdim hatta. Sadece çubuk kraker, leblebi falan yiyordum. Bir yudum su içsem çıkarıyordum. Uykumdan uyanıp istifa ediyordum. Benim sadece sabah değil gece gündüz oluyordu. Hiçbir şey yiyemediğim için üzülüyordum bebek beslenemeyecek diye. Fakat öyle bir şey yok ilk 3 ay bebek çok az besine ihtiyaç duyuyor ve senin depolarından alıyor. Benim bulantılarım ikinci trimesterın başlarında da oldu sonra birden kesildi. Daha erken kesilen de oluyor. Eski fotoğraflarıma bakıp “burda midem bulanmıyormuş” falan diyordum 🙈 Sabret geçecek 🙏🏻