Sultanaksu mide bulantısında master yaptım
Tecrübelerim
Ağzımda iğrenç bir tat oluyordu çözümü falım naneli sakız
Sürekli öğürüyordum gaviscon şurup hafifletti
Yemek yiyemediğim için şekerim düşüyor daha da bulanıyordum 14. Haftaya kadar günlük yarım çay bardağı kola içtim
Prilam hiçbir işe yaramadı diyordum ama bırakınca daha da kötü oldum günde 4 kez kullanıyordum özellikle gece yatarken 2 tane içiyordum
Leblebi limon vırt zırt hiçbir işe yaramadı
Kahvaltı da zorla simit ve zeytin yemeye çalıştım
Bugün hamile olduğumu öğrensem ilk alacağım şey falım naneli sakız olur 👍
Arkadaşıma da baklava iyi gelmişti ben denedim daha beter yaptı 🤣
Yemek olarak da makarna yoğurt ve salatalık turşusu yedim 2 ay boyunca hala makarnadan tiksiniyorum 😆
Çok çok zorlu günlerdi doktora yapamıyorum istemiyorum artık bile dediğimi hatırlıyorum ama iyiki de bebeğim olmuş diyorum şimdi yanımda yatıyor onun için bir ömür kusabilirim 🥹🥹
Bu arada 9 haftadan 20. Haftaya kadar yoğun bir mide bulantısı süreci yaşadım hatta hipermezis gravidarum denilen bir rahatsızlıkmış
Umarım böyle ağır bir süreciniz olmaz
Sağlıklı huzurlu hamilelik diliyorum 🌺